Överlycklig!!

Caroline Dahlén . 2012-08-12 20:06:00 . Dahlén talar ut

 
Som jag sa igår så är det så himla bra att ha fina vänner som kan massa saker. Sofie är också en sån vän, hon är helt fantastisk på att skapa saker och nu har hon fått lite av ett hedersuppdrag från mig ;). Bästaste Sofie ska nämligen få skapa ett motiv som jag ska skaffa som tatuering. Jag är så överlycklig att hon ställer upp på det :). Vad det blir får ni dock inte reda på förrän det är dags för tatueringen ;).
Sofie / Komigensofie

Åh herregud, Caroline, vad fint :D Tack så hemskt mycket för dom fina orden! ♥ Ska bli jättekul, men också lite nervöst att göra detta till dig!!!

2012-08-12 | 21:00:59
Blogg/hemsida: http://komigensofie.blogg.se
Sandra

Hej min favorit!! Jag var på ett bröllop nu i helgen.
Kom hem och kollade på bilderna... Jag ville grina!!!!! För att du är såååå mycket bättre än mig..
Jag skulle så gärna vilja att du hade kurs med mig någon gång. Du kan ju detta så bra!!! Hoppas du kan ha lite kurser. Om det är en och en person eller om man är i en liten grupp spelar ingen roll.
Kram från ditt stora fan!!! <3

Svar: Jag har små workshops, så maila mig för mer information :)
Caroline

2012-08-13 | 10:21:32
Emelie

Spännande! Ska bli kul att se resultatet!

2012-08-13 | 10:32:26
Blogg/hemsida: http://eemle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: