En liten charmör

Caroline Dahlén . 2015-03-21 17:04:54 . Foto – Barn/Familj

 
Alltså jag dör, har ni sett vilken liten sötnos? Jag var i Arvika här om dagen och fotograferade honom. Han samarbetade hur bra som helst och satt mest och var nöjd hela tiden. Perfekt liten bebis att fotografera :).
Idag har jag varit först i Sunne för att träffa ett av sommarens brudpar, helt ensamma i Rottneros park! Helt fantastiskt, visst är det vackrare när det är grönt ute men alla årstider har självklart sin charm! Efter det drog jag raka vägen upp till Torsby för att träffa Emma oh Eddie som snart ska ha bebis och ville föreviga graviditeten på bild :).
Anna

Jag avlider på första bilden, vilken charmör!

2015-03-21 | 19:52:47



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: