Tävling!

Caroline Dahlén . 2014-09-22 15:22:00 . Tävlingar

 
 
Tema: Vad är höstmys för dig? (får tolkas helt fritt)

Pris: Memorycard 16GB, Ett batteri, En liten kameraväska och ett filterset.

Regler: För att vara med att tävla publicerar du bilden du vill delta med i ett nytt inlägg (som bara handlar om tävlingen) där du skriver att du deltar i min tävling i samarbete med batteries-online.seInlägget ska innehålla en länk till min blogg, till batteries-online.se och deras facebook sida.Sen bifogar du länken till ditt inlägg i en kommentar till detta inlägg. Du får delta med en bild, den får vara efterbehandlad och bilden måste vara fotograferad av dig.
 
För att delta via Instagram: Lägg upp din bild, tagga mig i inlägget så jag kan se det (@carolinedahlen) och följ @batteriesonline.se på instagram
 
Fem finalister kommer väljas ut av mig, sen kommer jag och Batteries-online välja ut vinnaren tillsammans.

Sista anmälningsdag: Tisdagen den 30 September kl. 20.00
Rebecca

Mitt tävlingsbidrag finns här: http://rebeccafroden.blogg.se/2014/september/hostmys-tavling.html
Rolig tävling :)!

2014-09-29 | 21:59:33
Blogg/hemsida: http://rebeccafroden.blogg.se
Minna Kujanpää

Hej! Jag deltar på instagram men jag vet inte om dt är okej för jag deltar med två bilder. En bild på min privata instagramsida och en bild från mitt UF-företag photobyminna :)

2014-09-30 | 11:29:06



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: