Vackra systrar

Caroline Dahlén . 2014-05-30 01:37:00 . Foto – Barn/Familj

 
Jag har alltid varit en nattmänniska, jag jobbar mycket bättre framför datorn när det är mörkt runt omkring mig. Får dessutom sjukt mycket mer gjort av någon konstig anledning :). Efter ca 5 koppar te och färdigställt ett par jobb så känner jag att jag kan kasta in handduken och lägga mig :). De här sötnosarna har inatt fått sina provbilder, när jag gick igenom bilderna fastnade jag verkligen för dessa två. Speciellt den första i svartvitt, man verkligen dras till Alice ansikte (den äldre tjejen)! Håller ni med? :).
 
Becca

Fint !

2014-05-30 | 13:21:52
Blogg/hemsida: http://fotobex.blogg.se
Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Är det samma tjej som du fotade med den vita hästen när jag var med och intervjuade dig för Eloge?

Svar: Jajamen det är det :)
Caroline

2014-05-30 | 22:29:09
Blogg/hemsida: http://www.jfotografi.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: