Inspirations dag!

Caroline Dahlén . 2014-05-07 14:26:00 . Dahlén tipsar

 
 
Svenskar är så himla dåliga på att ge komplimanger, oftast muttras det eller så kommer avundjukan fram! Att folk inte kan glädjas åt andras framgång? Idag känner jag att jag vill lyfta bloggare och fotografer som har inspirerat mig från start ända tills idag och säkert kommer fortsätta med det ett bra tag fram över! Så, "because of you, i didn´t give up!"
 
Christina Slawik - Utan tvekan världens bästa hästfotograf, jisses vilka bilder hon tar och vilka miljöer! Får jag vara assistent åt henne en dag skulle jag dö lycklig! 
 
Anna Attlid - En tjej som alltid varit grym på att fotografera hästar (annat också såklart)! Så, till alla er som gillar mina hästbilder, vänta tills ni ser hennes!
 
Anna Roström - Sveriges bästa bröllopsfotograf? Anna's bröllopsbilder får mig att tappa andan! Det hon skapar med sin kamera är fullkomligt ren magi!
 
Emelie Ohlsson -  No words needed, jag tror ni alla vet vem hon är. Hennes bröllopsbilder är så fantastiska!
 
 
 
 
Jen Fotografi

Dina hästbilder slår ändå alla, så är det bara! :)

Svar: Aaaaw, va söt du är!! :)
Caroline

2014-05-07 | 17:47:41
Blogg/hemsida: http://jenfotografi.blogg.se
Malin

Håller verkligen med dig. Anna är riktigt duktig och alla andra som du har länkat till, de ger alltid inspiration. Men! För mig, som också är hästfotograf, så är du också en stor inspiration! Så ta åt dig av det :)

Svar: åh, tack så jätte mycket! Vad glad jag blir! :)
Caroline

2014-05-09 | 20:48:37
Blogg/hemsida: http://wengdahl.se/blogg
Emelie Ohlsson

Fick en kommentar i bloggen att du skrivit, tusen tack <3

2014-05-10 | 20:14:24
Blogg/hemsida: http://emelieohlsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: