Det bästa med att bo på landet!

Caroline Dahlén . 2014-05-27 11:17:40 . Allmänt/Vardag

Fotad med iPhone
 
Tänk att det här är min bakgård. Det här är hästhagen jag sitter i, fantiserar och suger inspiration. En kväll blev jag riktigt inspirerad av att ha en fotografering här och vilket sammanträffande när jag fick en bokning med en syskonfotografering bara timmen efter jag satt där ute och tänkte på det :).
 
Igår kväll var det här alltså min arbetsplats! Det blev bland mina bästa syskonbilder tror jag nog, så avslappnat hemma i hästhagen. Hästarna blev såklart nyfikna och var såklart också med, fastnade på några bilder gjorde de också :). Några bilder får ni se senare i eftermiddag :).
 
Elin

Härligt! :)

2014-05-28 | 17:10:09
Blogg/hemsida: http://exist.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: