Lilla Astrid

Caroline Dahlén . 2014-07-23 09:59:47 . Foto – Barn/Familj

 
I förrgår skickade jag iväg provbilderna till mamma Nathalie från fotograferingen med lilla Astrid. Det jag älskar med att fotografera barn är att allt är så spontant hela tiden, inga fake smile osv. Astrid strosade runt i trädgården, hon hade precis börjat gå bra helt själv och då är det ju en hel del spring i de där benen ;). Kissekatten ville också vara med mest hela tiden, eller ligga på min utrustning ;). Tyckte dom såg så himla söta ut där som stod tillsammans vid infarten påväg på nya äventyr tillsammans :).
Frida - FotograFia

Superfint! Ja det är inget falskt i barn och det är underbart!! :D

2014-07-23 | 10:53:13
Blogg/hemsida: http://blogg.fotografia.se
Rebecca Tengström - Fotoblogg

Superfint, och sött med katten också :) Lilltjejen ser ut att vara tagen från en saga nästan, bedårande!

2014-07-23 | 11:55:59
Blogg/hemsida: http://rebeccatengstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: