Ett bröllop i hemlighet

Caroline Dahlén . 2014-07-25 10:06:00 . Foto – Bröllop

 
Igår fotade jag det mest underbara brudpar, jag blev totalt förälskad i bruden. Så himla bedårande! Hon var ganska nervös innan vigseln och säger "Ja du, det var att en idé det här också", jag kunde inte låta bli att fnissa lite och sen under fotograferingen när jag frågar om det är nått speciellt de vill ha bilder på så säger hon "jag skulle vilja ha någon bild när han sitter mot trädet, det är en bild jag vill ha på mitt nattduksbord" Då smälte jag direkt för denna söta lilla brud :).
 
Jag törs nog säga att jag tagit några bland mina finaste bröllopsbilder någonsin, så nöjd är jag med gårdagens bröllop! Jag ska sätta mig redan nu för att redigera innan jag sticker iväg på dagens fotojobb och efter det fotojobbet väntas första modell plåtningen på läääänge! :)
 
 
Josefin

Åh, vad glad jag blev nu.... och vad jag längtar efter att få se de andra bilderna! Tack så jättemycket för att du gjorde fotograferingen så avslappnad för oss :-)

Ps, svärmor tog det bra och blev bara glad :-P

2014-07-26 | 11:03:26



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: