American Football

Caroline Dahlén . 2014-07-07 16:44:15 . Allmänt/Vardag

 
I Lördags hade Carlstad Crusaders herrar match, eftersom jag själv spelar i Carlstad Crusaders är det ju ett måste att gå på matchen :). De mötte Tyresö och vilken match! Första halvan var galet spännande och de bjöds på snygga tacklingar, snygga spel och sjukt bra stämning! Rastade kameran lite samtidigt, sällan jag fotar fotboll eftersom jag "bara" har ett 70-200mm och helst skulle vilja komma ännu närmare :).
 
Men jag gillar bilderna ändå, speciellt den andra på Christan Forsman! den blev lite av en favorit även om inte ögonen syns :).
Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Följer gärna med någon gång. Och så kan du som är "proffs" förklara reglerna för mig ;D

Svar: Absolut :D Det är bara du hänger på :)
Caroline

2014-07-07 | 17:10:53
Blogg/hemsida: http://www.jfotografi.se
Julia' - fotoblogg

coola bilder!

2014-07-07 | 19:27:18
Blogg/hemsida: http://jhfotoo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: