Joacim

Caroline Dahlén . 2014-01-30 10:32:26 . Foto – Porträtt

Utrustning: Nikon D700 - Nikon AF-S 70-200mm f/2,8
 
Jag älskar verkligen hur varierat mitt jobb är! Förra veckan började jag veckan med att fotografera på sjukhuset som ni såg, Torsdagen fotade jag åt Stina Victorian´s nya kollektion med fem minimodeller, Fredagen fotade jag med den här killen ovan och Söndagen tillbringades med en söt liten familj i snön :).
 
Tillbaks till killen här ovan, han håller på med tävlingsskytte och är riktigt duktig. Han kontaktade mig och behövde lite bilder till sina sponsorer. Snöflingorna va riktigt stora och föll otroligt långsamt, visst blev det rätt häftigt? :). Det var mycket skratt men här försökte vi oss på lite mer allvarliga och seriösa bilder ;)
Linda Jungarå

Jättebra bilder tycker jag!

Jag har också tävlat i skytte för längesedan ;P

2014-01-30 | 12:36:01
Blogg/hemsida: http://www.jfotografi.se
Johanna E

Tycker väldigt mycket om översta bilden! :) Du är så rackarns duktig! :)

Svar: Tusen tack, va roligt att du tycker det :)
Caroline

2014-01-31 | 17:36:52
Blogg/hemsida: http://doowop.blogg.se
När Annie fotograferar

Bild nummer ett var ursnygg.

2014-02-03 | 19:09:44
Blogg/hemsida: http://narannie.blogg.se
Fanny Järvå

Hejsan Caroline, jag går på Mediagymnasiet- inriktning foto, som ligger i Nacka Strand, Stockholm.
Vi håller på med ett skolprojekt där vi ska kontakta en fotograf för att skriva ett reportage om fotografen och dens arbete.
Anledning till att jag kontaktar dig är för att jag länge följt dig och är väldigt imponerad av ditt arbete. Då även jag är hästintresserad så inser jag hur duktig du är på att fånga hästarnas bästa sidor så perfekt på bild. Det skulle därför vara väldigt roligt att få träffa dig och göra en intervju om dina bilder, hur det är att vara fotograf och arbetet runt om osv.
Jag vet ju att du bor i Karlstad men du kanske har vägarna förbi Stockholm, det här ska vara klart senast om 2 veckor.

Om du är intresserad får du jättegärna höra av dig på min mail.

MVH Fanny

Svar: Hej!Det låter jätte roligt men tyvärr har jag inte vägarna förbi Stockholm inom de kommande två veckorna.
Caroline

2014-02-12 | 12:21:21
Blogg/hemsida: http://endlesslove.blo.gg/
Fanny Järvå

OJ, såg nu att jag råkat skriva Karlstad istället för Värmland. Hände för att vi pratade om Karlstad i klassen samtidigt som jag skrev, hehe :)

MVH Fanny

2014-02-12 | 13:56:27
Blogg/hemsida: http://endlesslove.blo.gg/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: