Dags för bröllop!

Caroline Dahlén . 2014-12-13 21:02:10 . Foto – Bröllop

 
Imorgon ska jag träffa ett brudpar för andra gången och ha deras provfotografering. De kommer gifta sig i Januari och det blir det första brudparet jag fotograferar 2015, ett vackert vinterbröllop ute på Hammarö. Det kommer bli magiskt! Jag håller tummarna stenhårt för att det kommer vara snö!
 
Här ekar det verkligen tomt, men ni är ändå några tappra själar som är här inne och hälsar på. All kärlek till er! Det finns mycket jag inte visar upp heller, så jag försöker få tummen ur och kan visa upp lite :). Här kommer lite bilder från ett av alla bröllop som varit i rottnerospark. Fantastiskt ställe :).
 
 
Fru Boholms Hörna

Så fina bilder. Du är jätteduktig.

2014-12-14 | 00:21:03
Blogg/hemsida: http://www.angelicaselin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: