Bubbliga Louice

Caroline Dahlén . 2013-09-23 10:41:00 . Foto – Porträtt

Utrustning: Nikon D700 | Nikkor 50mm f/1,4G
 
Louice är en av alla nya fantastiska människor jag träffat den här sommaren. Vi spelar i samma fotbollslag och som vanligt när jag ser någon jag tycker ser ut att passa bra på bild så drar jag med dom på en fotografering ;). Att försöka få till några bilder när Louice ser lite allvarlig ut var bara att glömma, hon bubblar av glädje hela tiden och med det leendet hon har så passar det riktigt bra med glada bilder :). är en väldigt aktiv och sportig person så vi tog lite "sportiga" porträtt ute i den Värmländska skogen :).
 
Kommer komma betydligt fler bilder från denna serien :).
Sara

Hej!

En gång förra året kanske..?
Så läste jag om din mamma som hade ett helt hus(!!) med blommor.
Har letat efter inlägget för min mamma är minst lika kär i blommor å tjatar på sin sambo att han ska göra något fint växthus.
Men så berättade jag om din mamma å nu vill min mamma gärna se lite av det huset.
Mest för att få nya idéer å kunna tjata mer ;)
Tacksam om du har ett litet svar på detta.
//Sara

Svar: http://livetpalaasen.blogspot.se/search/label/Pelargoner Här har du en länk till det huset :)
Caroline

2013-09-23 | 12:40:57
POOS

Den svartvita bilden är helt klart min favorit :)

2013-09-23 | 13:21:07
Blogg/hemsida: http://www.fames.se/POOS
JENNIFER JOHANSSON - FOTO

Så fina bilder! Älskar ljuset :)

2013-09-23 | 13:53:43
Blogg/hemsida: http://jenjoh.blo.gg/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: