Den fula ankungen blev en svan #2

Caroline Dahlén . 2013-10-02 21:02:55 . Foto – Hästar

Utrustning: Nikon D700 - Nikon AF-S 70-200mm f/2,8
 
Här kommer några fler bilder från idag på snygga killen, de som inte blev tagna i motljus :). Han är så himla snygg den här killen, kan tänka mig hur snygg han kommer bli med lite mer muskler :). Känns skönt att fotografera lite mer hästar igen, jag har saknat det och jag vet att några av er har saknat bilder, men nu känns det som att inspirationen verkligen har hittat tillbaks igen :).
 
Ja, sista bilden skulle bli bättre utan stängsel men jag blev lat ;).
Lotta Klenell

Kanonbilder tycker en stolt ägare

2013-10-04 | 13:24:01
Karolina & Lucero

Om du har vägarna förbi Borås någon gång får du gärna fotografera mina två (snart tre) hästar. ;)

2013-10-04 | 21:06:44
Blogg/hemsida: http://caballosdekaro.se
Karolin Klenell

Jättefina bilder!

2013-10-05 | 09:57:06
Julia Sundqvist - fotobloggare

Hade inte du kunnat göra en liten guide med lite små tips som du har när du fotar hästar? Men också hur du redigerar dem. Jag tror det skulle vara jättekul att se :)

Svar: Kolla in min kategori Tips & trix, där finns det massor med tips och just även om hästar
Caroline

2014-04-25 | 15:26:18
Blogg/hemsida: http://juliafoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: