Tre inspirerande bloggar

Caroline Dahlén . 2013-03-25 15:26:23 . Dahlén tipsar

Jag läser väldigt, väldigt många bloggar men det går lite i perioder vad för slags bloggar jag läser. Just nu är jag inne i en period där jag läser mest träningsbloggar och självklart fotobloggar :). Jag tänkte tipsa er om tre inspirerande bloggar från tre olika kategorier som jag läser dagligen. Hoppas dom kommer inspirera er lika mycket som mig.
 
Den första är Emma Barremyr, en tjej som faktiskt är från Torsby. Tyvärr har jag inte haft chansen att träffa henne än men jag hoppas på det :). Hon driver en otroligt inpirerande Hälsa & Wellness blogg. Hon bjuder på massvis med faktiskt goda (och nyttiga) recept, träningstips och hon tar jätte fina matbilder!
 
Anna Roström Aka Smallpigart driver den mest inspirerande och roligaste fotobloggen som finns :). Jag verklgen älskar hennes bilder och sättet hon skriver. Jag kan bläddra igenom den här bloggen hela dagar och suga in inspiration och beundra hennes bilder. Jag tror de flesta fotointresserade läser den här bloggen och om ni inte gjort det, gör det!! :)
 
Vackra Helen Torsgården har (enligt mig) sveriges bästa sminkblogg. När jag letar inspiration/referensbilder på sminkningar till olika fotograferingar är det alltid hos Helen jag hittar det jag söker :). Otroligt skicklig och jätte trevlig tjej, vi har pratat ett tag på att göra lite fotograferingar ihop och jag hoppas vi finner tiden till att göra det snart :).
Fotograf Linda-Pauline Pehrsdotter Weglin

Helen är grym som person också! Helt underbar!

Svar: Ja hon är så himla söt! Jobbar ju med henne här i Norge :)
Caroline

2013-03-25 | 15:51:33
Blogg/hemsida: http://lindapauline1.blogg.se/
Emma

Men gud vad roligt! Tack så hemskt mycket för att du länkar mig som inspirerande blogg söta Caroline! Känns lite kul att du skriver att du inte träffat mig än då killen och jag förra veckan bestämde oss för att vi skulle anlita dig för att ta bilder på oss i sommar :-) så då kanske vi ses snart! Du är den fotografen som jag tycker tar finast bilder och jag har länge velat stå framför din kamera :-) kram på dig

Svar: åh, ta åt dig! Du sprider verkligen inspiration via din blogg!! Vad glad jag blir, så himla roligt! Det ser jag fram emot! :D
Skulle du vara intresserad av att fota lite snygga "träningsbilder" eller sådär så är jag på! Behöver lite större bredd i min portfolio nämligen ;)
Caroline

2013-03-25 | 17:16:14
Blogg/hemsida: http://emmabarremyr.blogg.se
Emma

Tack snälla :D Träningsbilder kommer jag absolut att behöva så vi får höras av framöver tycker jag :D

2013-03-26 | 09:14:20
Blogg/hemsida: http://emmabarremyr.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: