Behind the scenes - Änglamonstret som prinsessa

Caroline Dahlén . 2013-03-21 11:36:25 . Foto – Behind the scenes

 
Ni som följer mig på instagram såg nog att jag och Änglamonstret lekte lite prinsessa när jag var där och hälsade på. Hon har ju det mest rosa rum jag någonsin sett och eftersom kameran redan var med så passade vi på att göra en liten prinsessfotografering i hennes säng, det hade hon absolut inga problem med ;). Vem vill inte vara en prinsessa liksom? Vad jag använde gossedjuret på stolen till kommer ni se när bilderna kommer upp :).
 
Bilderna blev verkligen ursöta och dom kommer att komma upp lite senare idag :).
Victoria

Ser jättefint och ljust ut!! Ser fram emot bilderna :)

Svar: Tack! Va roligt att du ser fram emot dom :D
Caroline

2013-03-21 | 12:25:40
Blogg/hemsida: http://eyepoetry.blogg.se
Siv A Haugen

Det er gøy å se behind the scenes bilder! Og bildene ble jo riktig bra de :)

2013-03-22 | 10:20:48
Blogg/hemsida: http://sivshjem.blogspot.no/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: