Syster tatuering

Caroline Dahlén . 2013-01-11 12:06:07 . Prestationer

Utrustning: Nikon D700 | Nikkor 50mm f/1,4G
 
Jag och systeryster bestämde oss för längesen att vi skulle tatuera oss tillsammans, något som står för oss och vår familj och det passade riktigt fint att göra den i tisdags. Självklart var det Cilla på 13 BodyArt som gjorde dom, samma tjej som gjorde min Smile tatuering :). Ni som har följt mig ett tag vet ju om all skit som varit det senaste halvår och nu kändes det ännu finare att göra den här tatueringen.
 
Ni som följer mig på instagram har ju redan sett min tatuering, men ska försöka få den fotograferad och då kommer jag kanske avslöja vad det står ;).
Hannah

Hihi jag vet vad den betyder! :D Känner mig lite extra speciell som fått veta! Superfina är dom iallafall båda två <3

2013-01-13 | 12:30:12
Blogg/hemsida: http://www.norderphotography.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: