Hos Bibbi med Helena

Caroline Dahlén . 2013-02-28 19:19:00 . Allmänt/Vardag

 
Idag var jag och Helena iväg tillsammans för att det skulle plåtas mat till en tidning. Vi är ett himla bra team jag och Helena, som jag känt henne hur länge som helst fast det egentligen bara är 2-3år. Personer man verkligen klickar med :).
 
Har käkat helt fantastiskt god mat idag, fått riktigt snygga matbilder som kommer upp efter att tidningen blivit publicerad, lärt mig massor och såklart haft det otroligt roligt :).
POOS

Det måste vara jättekul att få följa med någon som man ser upp till! Tur att ni känner varandra, annars hade det kanske vart lite pinsamt? ;)
Eller så är det bara för att jag är så blyg som jag hade vart supernervös.. Haha!

2013-02-28 | 19:36:40
Blogg/hemsida: http://www.POOS.blogg.se
LisensFoto

Så fint ljus i alla bilderna! :)

2013-02-28 | 21:56:33
Blogg/hemsida: http://lisensfoto.blogg.se
Anonym

Åhhhh...du är så himla fin. Fantastiksa bilder. jag fattar inte hur du lyckas! Tänk att man kan tycka att det är så himla normalt att skutta runt på bord och stolar. Hmm..Puss.

Svar: Ja det är helt normalt och du gör det hur bra som helst! :D puss
Caroline

2013-03-01 | 09:45:45
Anonym

Åh jag är inte alla anonym, det blev nåt fel med förra kommentaren;)
Stor kram

2013-03-01 | 09:46:35



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: