Snöfall och tankar om glögg

Caroline Dahlén . 2012-11-06 16:09:00 . Allmänt/Vardag

 
Var nyss ute på en liten vinterpromenad här i Norgelandet, det har kommit nån centimeter med kramsnö idag. Ni vet riktig sån kramsnö så det knarrar för varje steg man tar, super mysigt! Har kikat på en glöggryta med matchande muggar som jag sett på en sida som heter campadre och under min promenad på den knarrande snön bestämde jag mig för att slå till :). Skulle passa bra tills jag bjuder hem nära och kära på lite julbak, glögg och pyssel :). Det är en serie som heter X-Mas från Sagaform :).
 
Campadre är en fantastiskt bra sajt där det kommer upp jätte bra erbjudanden (ibland upp till 70%) varje dag! Jag är in och spanar på sidan varje dag och har faktiskt handlat ett par gånger :). Det kostar ingenting att vara medlem och det går jätte snabbt registrera sig så man kan ta del av kampanjerna :).
Maria

Campadre är en fantastiskt bra sida. Handlat en del genom den sidan faktiskt.
Snöar på den här sidan gränsen med nu ;)
Kram Maria

2012-11-06 | 17:37:27
Blogg/hemsida: http://www.snickaregarden.com
kerstin

mys med glögg snart där

2012-11-06 | 18:16:01
Blogg/hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se
Maria

Ååå så fin!! Tror jag åxå måste beställa den, har letat efter just en glöggryta, men det enda jag hittat här hemma här en glögg/fonduegryta, vilket inte alls var vad jag tänkt mig... Men den här är ju perfekt!!! TACK för tipset! :D

2012-11-10 | 00:31:23
Blogg/hemsida: http://mariasfotoklipp.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: