Frukostmöte

Caroline Dahlén . 2012-06-14 12:30:39 . Allmänt/Vardag

Gud va skönt det var att vakna upp imorse och känna sig pigg! Sjukdommen verkar försvinna mer och mer för varje dag, det känns otroligt skönt! Dagens första punkt på listan är klar, ett sent frukostmöte tillsammans med Elin där vi planerat inför söndagen när de är fotodag på ridskolan (läs mer om de här).

Nu är de snart dags för dagens andra punkt, träningsfotografering i vår lilla park här i Torsby. Något jag inte fotat förut så de ska bli spännande :).


pssst, ni skulle vara guld värda om ni ville rösta på min bild här. Om jag vinner kommer jag ge presentkortet till min lillasyster Petra :).
Annika

Mumsigt :>

2012-06-14 | 18:53:12
Blogg/hemsida: http://blogofphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: