Imorgon bär det av!

Caroline Dahlén . 2012-07-08 22:29:14 . Allmänt/Vardag

 
Klockan är ställd och den ringer vid 05:00 imorgon bitti. Jag som ni vet är verkligen ingen morgonmänniska så jag kommer få det riktigt tufft att gå upp men då börjar även resan ner mot Småland och min kära vän Emma Jansson :). Direkt buss från Karlstad till Jönköping, en väntan där och sen bär det av till Hultsfred. Jag har hört rykten om att swebuss har gratis wifi på sina bussar, jag hoppas det stämmer ;)
 
Det ska bli förbaskat trevligt att träffa den där smålänningen som jag lärde känna på bilddagboken för många år sen, hon som jag åkte till island med utan att ens ha pratat i telefon innan, hon som älskar det mesta som är äppelformat, hon som är en förbannat bra konstnär, hon är som en liten tant och även en riktigt fantastiskt vän  
Victoria

Ååå så trevligt, hoppas du får en trevlig resa. WiFi är gratis kan jag meddela då jag åkt med dem ett x-antal gånger.

2012-07-09 | 08:48:31
Blogg/hemsida: http://impalaa.blogg.se
Elin - Hobbyfotograf

Super härliga bilder! =D

2012-07-09 | 21:54:43
Blogg/hemsida: http://fantasma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: