Halva Värmland runt

Caroline Dahlén . 2012-07-07 09:10:01 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f/1,4G
 
Man kan verkligen säga att Norgelandet sliter ut mig, kom hem runt tre igår och vid sex hade jag redan somnat och sov ända tills klockan ringde idag. Snacka om att jag behövde sova ut! Idag är jag full av energi och tur är väl det för idag ska jag åka till Charlottenberg, Arvika och Klässbol så det blir en intensiv dag i bilen :). 
 
Eftersom jag har ett möte med ett brudpar idag så blev en en arkivbild från ett av mina favoritbröllop förra året som får pryda inlägget :).
Sara ~ Candis

SV. Det skulle vi nästan ta och göra :D förhoppningsvis håller sig regnet borta, för de verkar som om det ska regna hela tiden :((( men det hade varit superskoj <3

Vad ska du göra i Blge egentligen??? :) nyfiken.

2012-07-07 | 12:58:54
Blogg/hemsida: http://candis.se
Victoria

Vilken vacker bild.

2012-07-08 | 16:10:49
Blogg/hemsida: http://impalaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: