Ett förlåt från Fröken Jansson.

Caroline Dahlén . 2012-02-19 14:04:29 . Gästbloggare – Emma

Här får jag förtroendet att ta över Carolines blogg i ett par dagar (när hon befinner sig i Norge) och vad händer? Jag glömmer bort det! Anledningen till att denna glömska föll in beror på att jag (Emma, www.emmajansson.se & naeturfrost.blogg.se) har haft en dag utan dator! Igår stod det nämligen gäddfiske och husrenovering på schemat (jag och min sambo håller för fullt på med renovering av vårt sovrum, huset är från sent 1800-tal så mycket spännande fynd har vi gjort!).
Och en del kanske känner igen mig men många kanske inte gör det och då ska jag förklara att jag är Carolines småländska vän Fröken Jansson. Då o då har ni kunnat se mina små avtryck i denna blogg, allt från tävlingar till målerier på Carolines väggar till gästblogginlägg och smålandsbesök.
Som plåster på såren för att jag glömde bort er igår bjuder jag på två bilder från gårdagen på min kära Beckarydet's Alma (som inte är en varg utan en Norsk Elghund,grå!)

Anna | Lauana

Åh vad fina bilder!:)

2012-02-19 | 19:14:16
Blogg/hemsida: http://lauana.blogg.se/
Tone

Vilken härlig bild, den där andra! :)



Förstår att det blev lite halvt bortglömt när man har flera bollar i luften samtidigt och prioriterar annat först. Förhoppningsvis är ingen större skada skedd. :)

2012-02-19 | 20:09:12
Blogg/hemsida: http://colourtones.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: