Goodiebagen på fotobloggsträffen

Caroline Dahlén . 2012-12-06 20:11:00 . Värmländsk fototräff

 
När vi satt och planerade den här fototräffen och bestämde oss för att bjuda in en föreläsare tyckte vi båda två att det skulle vara otroligt roligt att samtidigt ha några goodiebags som deltagarna fick ta med sig hem och jag tror det uppskattades av allihop. Jag tycker det blev en riktigt bra goodiebag och som Linda sa, nog är man lite avundsjuk på att vi inte fick en själva ;)
 
Stort tack till våra sponsorer till denna fina goodiebag:
- Avanna för de fina tygpåsarna med kameratryck som fick bli våra goodiebags
- Presentkort på en webbkurs hos Emelie Ohlsson
- Mascara från Lumene
- Presentkort från Fotoklok
- Hårvårdstester från Lanza
- Kamerarem från Cochise
- Halsband (halsring) från Style By Tyra 
- Intensivbalsam från Dove
- Rakhyvel och rakblad från Efi
- Tandkrämer och resemunskölj från Brilliant Smile
- Kamerahalsband från Beccadesign
- Lösögonfransar från Depend
- Bindetui och tamponger från Libresse
- Vykort och nyckelring från Emma Jansson
Evelin.

Svar: Tack så jätte mycket Caroline! Om du visste vad glad jag blev över att läsa det där.

Svar: och jag menar varenda ord :)
Caroline

2012-12-06 | 22:12:36
Blogg/hemsida: http://handwritten.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: