Inför utställningen

Caroline Dahlén . 2012-04-11 17:57:00 . Allmänt/Vardag

Carolinedahlen @ instagram

En sak jag inte gillar ett dugg är att välja ut bilder bland mina egna bilder. Jag blir självkritisk, kan verkligen inte välja och helst ska jag vara ute i absolut sista sekunden. Så imorse, bara timmarna innan jag drog iväg för att lämna in bilderna satt jag såklart och skrev ut dom. Typiskt! Men jag är nöjd över valet av bilder, tror jag ;).

En av bilderna är den ovan, en stor personlig favorit som några personer har på väggen hemma, en av dom är fina Smäm :). Bilden är tagen på Island 2008, i ett riktigt regn väder men en upplevelse! Får se om jag berättar historian bakom bilden någon dag. Jag hann inte ta någon ordentlig bild på den så det får duga med en bild från instagram. 

På lördag börjar utställningen och mer kan ni läsa här.
Becca

Den där bilden är helt fantastisk!

2012-04-11 | 23:03:10
Blogg/hemsida: http://fotobex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: