ÄNTLIGEN!

Caroline Dahlén . 2011-09-27 14:04:28 . Dahlén tipsar

Utrustning: Nikon D300 – Tamron 17-50mm f/2,8

Jag är nog inte ensam om att ha längtat efter den här appen i evigheter och nu är den äntligen här! Jag har inte testat appen än men kommer garanterat göra de under dagen :). Att appen dessutom är gratis är ju ett stort plus.
Bodil

Oj, det var sannerligen på tiden!! :) Hoppas att den fungerar bra!

2011-09-28 | 09:44:49
Blogg/hemsida: http://odilasfina.wordpress.com/
Anonym

Hej! Jag tänkte höra om du inte skulle kunna göra ett inlägg om hur du tänker när du ska fota svarta/mörka hästar på vintern när det blir sådana kraftiga konstraster... Är det något speciellt man ska tänka på eller någon inställning man ska fokusera extra mycket på?



Skulle vara roligt och lärorikt att höra hur du resonerar och vad du kan tips om! :)

2011-09-28 | 18:36:51



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: