Vinnaren av en framkallning...

Caroline Dahlén . 2011-01-02 10:41:29 . Tävlingar

Jag skulle ha presenterat vinnarna igår men jag kunde helt enkelt inte välja så jag har läst allas motiveringar hela morgonen och nu har jag äntligen hittat två vinnare! Super fina motiveringar som verkligen berör mig. :)

Johanna Sarkar - "Den här fantastiska bilden har Caroline Dahlèn tagit. Detta är bara en av hennes fantastiska (häst)bilder. Hon driver eget företag som fotograf, och fotar allt från bröllop till barn till djur. Alla hennes bilder är otroligt fina, men de jag gillar allra mest är hennes hästbilder. Första gången jag såg hennes bilder var på ett Hästfoto Forum, och redan då blev jag smått förälskad i hennes bilder. Det märks tydligt att hon tycker det är allra roligast att fota hästar, för hennes hästbilder har en sådan själ i sig.

Jag skulle vilja vinna en utskrift på just den här bilden för att den är otroligt vacker, och jag bara drömmer om att någon gång ta något liknande."

    Evelin Fräki - "Jag hittade Carolines sida för inte alls så länge sedan. Jag bläddrade ner i hennes blogg och ser en bild på en underbart vacker islandshäst. Och tänker wow. Det var verkligen något alldeles extra med den just denna bild. Jag går in på arkivet "foto - hästar" och ser alla bilder hon tagit på alla vackra hästar. Jag tappar hakan gång på gång och blir så fylld av inspiration... Och den här bilden på sagohästen Yra fick mitt hjärta att stanna. Åh, jag tittar på den igen och förstår knappt hur man kan ta så fina bilder. Jag blir så lycklig också när jag ser den. Lycklig. Så för mig är valet självklart... Jag tänker även på min fina lilla vita isisprinsessa som befinner sig långt ifrån mig... Abba. Jag har ingen bild på henne. Men den här hästen och det här fotot får mig verkligen att tänka på henne. Jag skulle bli så himla glad att få möjligheten att kunna hänga upp denna vackra bild på min tråkiga vägg i mitt rum. Känna mig så lycklig, varje gång jag kommer in och ser den. Det vore fantastiskt ♥ "
sevendaysaweek

*sv: den är köpt på H&M!*

2011-01-02 | 11:37:19
Blogg/hemsida: http://www.sevendaysaweek.se
Evelin (evenelle.blogg.se)

Å gud vad roligt!!!!! :D:D:D

Mailar dig med detsamma...<3

2011-01-02 | 12:58:07
Blogg/hemsida: http://evenelle.blogg.se/
Johanna - S H O N A L I

Åh tuusen tack! Jag blev verkligen såå glad!

2011-01-02 | 19:48:20
Blogg/hemsida: http://shonali.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: