Så här är det! - En gästhälsning från Emma

Caroline Dahlén . 2011-01-21 22:14:00 . Gästbloggare – Emma

Det har uppstått ett litet problem!

Caroline har fått ett litet bekymmer på halsen - nämligen virus på datorn! Och som ni vet befinner hon sig i Norge och är lite halvt strandsatt, så hon smsade mig (fröken Jansson) och bad mig informera er om detta, och som det verkar så blir det inga nya inlägg innan hon kommer hem på --- onsdag!

Så nu när jag har värsta guldläget här så tänker jag ta mig friheten och tipsa er om en tävling som jag har hemma hos mig :-)
Jag fotograferar ju bara inte utan ritar även olika illustrationer, och just nu kan Du kan vinna ett litet paket med
3 st kort med kuvert att skicka till dem du tycker om eller kanske spara själv.
och 2 st magneter att sätta på kylskåpet.
Det bästa är att du, vinnaren bestämmer själv vilka illustrationer du vill ha!
Tävlingen håller på tills på söndag klockan 12!

Här hittar du länken till tävlingen!

Exempelbilder:


Det var allt för ikväll kära läsare :-) Hej från "gästbloggaren"
Zarah-Lou

Ohh, jag hoppas det löser sig snart för Carlinebruttan! =(

2011-01-23 | 22:28:03
Blogg/hemsida: http://zarlei.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: