Första fredagsmyset i lägenheten.

Caroline Dahlén . 2010-09-03 19:40:02 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8

 

Min söta mamma var här förut idag för att sy upp gardinerna (bild ovan när hon tuggar tuggummi). Eftersom jag varken äger en symaskin eller kan använda en så erbjöd sig hon att fixa de. Dessutom sydde hon ihop de som blev över till en super söt liten kappa till de andra fönstret. Jag vet att jag lova er bilder på köket men jag behöver ett vidvinkel objektiv till de, som jag tänker sno av Malin imorgon när vi ska iväg på äventyr ;)

Nu blir de fredagsmys med kräftor och nybakad äppelpaj till efterrätt. :)
Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jaa, hon har en väldigt annorlunda & cool teckning :)



Har kollat lite i din blogg, du tar verkligen superfina bilder :)

2010-09-03 | 21:20:34
Blogg/hemsida: http://linneabrandt.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: