Hem ljuva hem!

Caroline Dahlén . 2010-10-21 11:37:48 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8

Goddag folket!
Igår kväll kom jag äntligen hem från Norgelandet. Innan jag åkte på fredagen fick jag ett mail från en ny samarbetspartner så det kommer dyka upp en ny tävling inom kort, kanske redan ikväll? ;) Vet att det är några av er som är sugna på en ny tävling så ni får kika in igen runt 19:00;)

Nu ska jag och kära lillasyster åka hem till pappa, dels för att hälsa på men även för att hämta lite saker till kontoret här hemma. Jag är i väldigt stort behov av förvaring! En tripp till IKEA skulle inte sitta fel ;) men det får de bli på måndag när jag ska till Karlstad ;)
Nnika

IKEA är väldigt trevligt att traska omkring i.. :-) Hittar alltid saker som är bra att ha..

2010-10-21 | 12:37:49
Blogg/hemsida: http://www.nnika.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: