Godmorgon!

Caroline Dahlén . 2010-10-12 11:24:17 . Foto – Samarbeten

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8 – Reflexskärm 5 i 1 80cm (silver)
Modell: Petra Dahlén – Hår: Josefin Johansson – MUA: Hanna Jonsson


Godmorgon folket!
Nyss klivit upp ur sängen. Så sköönt med sovmorgon, en av alla positiva saker som egenföretagare ;) Med frukost vid sidan och min nya termosmugg full i té så dyker jag ner bland bilder som ska fixas. På torsdag åker jag till Josefin´s salong så ska vi fixa fram utskrifter och fixa till skyltfönstret! :)

Bjuder på en bild som inte hörde till de temat vi körde men gud så snyggt de blev! Kommer slänga upp fler bilder senare. :)
Becca

Älskar verkligen de senaste bilderna på din syster och Johanna Halvardsson! De är verkligen jätte fina!! Och så fina färger, de är helt underbara! :D Avgudar de verkligen!! :D

2010-10-12 | 16:45:33
Blogg/hemsida: http://rebeccafriberg.blogg.se/
Madde

vilket vackert kort. Jätte fint ljus:) Hon är verkligen duktig:)

2010-10-12 | 17:06:18
Blogg/hemsida: http://amatorfotografen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: