Inspirerar jag?

Caroline Dahlén . 2010-11-12 08:39:42 . Beröm

(Bild lånad av Emma)

Jag grät en liten skvätt igår, Emma hade skrivit så fint om mig på sin blogg!

Här kommer ett litet stycke från texten:
"Denna vinter är jag väldigt sugen på att fota hästar i alla fall testa o se. Just för att jag ÄLSKAR Caroline Dahléns bilder på hästar. Herregud! har suttit o kollat igenom hennes hästbilder nu. Just nu har jag en härlig känsla ända ner i hela magen, ett pirr som jag får när jag gillar bilder."

Tack Emma, det värmer! ♥
Emma Roodla - Foto

hihih. De var så lite så! Jag tycker att det är viktigt med beröm och jag tycker verkligen om dina bilder. Åhd et där pirret jag pratar om det får jag inte bara av en bild som är bra. Utan av en bild jag VERKLIGEN tycker om och får en känsla av :)!

2010-11-12 | 14:08:28
Blogg/hemsida: http://babiidarling.blogg.se/
♥ Lizette

Du inspirerar väldigt mycket faktiskt.

Några dagar efter det här inlägget så la du in en bild på en hund med tomteluva, och jag tänker tvinga ut min kisse Bosse i snön med en luva på huvudet de kommande dagarna!



Han kanske inte blir så glad, men jag lär ju vara nöjd ifall han vill sitta still mer än tre sekunder :)

2010-12-01 | 20:51:03
Blogg/hemsida: http://lizette.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: