Gästen Emma bjuder på föl!

Caroline Dahlén . 2010-05-02 20:07:09 . Gästbloggare – Emma


Så här i vårtider tänkte jag att jag skulle bjuda er läsare på några av mina favorit fölbilder! Det har blivit en hel del genom åren och jag har tur som har många vänner & bekanta som får flera föl varje år och så får jag ju även åka ut och fota föl på betald arbetstid :-) Aldrig fel!

Idag har jag varit ute och fotat Islandshästar i Mönsterås, bilderna blev riktigt bra och vill ni se några så får ni allt ta o hoppa in hos mig en stund ;-)

(Kuriosa: Dem två bruna fölen i början är inte samma häst, den sista bilden (som är väldigt sorglig) togs en månad innan mamma Svala dog hastigt och lämnade en ensam Sol på gården...)
Hanna | fotoblogg

Åh vilka fina bilder! :)

2010-05-02 | 21:25:15
Blogg/hemsida: http://hannafotografering.blogg.se/
Ida Klausner

Mysiga bilder!

2010-05-02 | 21:27:28
Helena

Vilka underbara bilder!

2010-05-02 | 22:56:26
Michis

Kan inte fröken Emma fråga fröken Caroline om det råkar jobba en Henrik någonstans runtom henne ? Som är född 87 och kommer från Dalarna ...



Sounds desperat, men vafan ;)



/ Michis ("med alla rumma-hästarna")

2010-05-02 | 23:30:50
FF [Frida - Fotografering]

Synd att fölets mamma dog! :/



Men grymt fina och härliga bilder! :-) Vilka minnen alltså.

2010-05-03 | 21:54:34
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: