Ett Rosa Paket!

Caroline Dahlén . 2010-05-24 17:01:06 . Prylar


Jag har verkligen världens bästa vänner, idag har jag fått ett rosa paket på posten av Fröken Jansson. Det innehöll massor av rosa saker. För er som inte ser texten i den lilla boken så står det:

"En present inför tävlingsfotosäsongen! För vad behövs? En bok som denna att skriva i (tankar, idéer, beställningar), En (rosa) penna, läppsyl, näsdukar, tuggumi, fickspegel, våtservetter och en liten ros!"


Och på bilden ser ni alla små söta rosa saker som fanns i det rosa lilla paketet, från vänster: Näsdukar, läppsyl, fickspegel, tuggumi och våtservetter med persiko"smak". gissa om jag blev överlycklig! Tack Fröken Jansson!

 

Emelie Källman

Hihi, jag gissade rätt på vem som hade skickat! :D

Vad gulligt, förresten! :)

2010-05-24 | 17:46:54
Blogg/hemsida: http://mellliie.blogg.se/
KAROLINA [ karolina's fotoblogg ]

sv: tack så mycket! :)

2010-05-24 | 18:52:47
Blogg/hemsida: http://karoliinahz.blogg.se/
lina

Gud va sött! :)

2010-05-24 | 20:45:08



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: