Nya omslaget, tredje gången.

Caroline Dahlén . 2010-03-08 15:56:58 . Prestationer


Kom nyss hem från Norge och möttes hemma av nästan ett hav med paket, tidningar, presenter.
En av tidningarna va från Hästen, med mitt egen omslag. Det är faktiskt med tredje omslag till och med :) Super kul och det ska ramas in bland de andra två :) Bilder på de andra sakerna kommer strax.

Bilden på omslaget är tagen för ca 2år sedan, min syster och hennes ena häst Yra från Ohs stod och myste medans jag fotade hennes andra häst. När jag vände mig om såg dom så söta ut tillsammans så de fick bli en bild. Alltså verkligen ingen planerad bild så de va lite extra kul att den blev vald till omslag :) Tidingen finns ute i handeln till veckan tror jag.

Bilden är från en PDF jag fick av chefredaktören, alltså digital och inte fotad.
Sara ~ Candis

Men gud vad kul :D

2010-03-08 | 16:33:33
Blogg/hemsida: http://candis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: