Fotbollsträningen avklarad

Caroline Dahlén . 2010-03-23 19:11:24 . Foto – Självporträtt


Fotbollsträningen är avklarad, ute träning på grusplan (läs lerplan). Gisses va blöt och lerig jag var de vi var klara, hade till och med lyckats fått lera i håret och ansiktet men gud så skönt och kul att spela fotboll igen! :) Imorgon blir det ännu mer träning, då har pojkvännens syster gympapass i gymnastikhallen, gôôôr kul! :)

Det kommer bli en mycket lugn kväll, kanske nån bra film men det blir iaf massa myspys :) Dessutom får ni se ett till självporträtt, dock är inte skärpan riktigt 100 men de får gå ändå.

Fotograf Sara Marklund

Svar: Haha jag har också en trekantig 80 cm ;)

2010-03-23 | 22:37:50
Blogg/hemsida: http://saraamarklund.blogg.se/
Margith Henriksson

Snygg bild. Jag tycker att på bild är du och Petra lika.

2010-03-24 | 10:42:10



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: