Hemma från Norgelandet!

Caroline Dahlén . 2010-06-09 21:58:36 . Allmänt/Vardag

Jag är hemma och har nyss spelat fotbollsmatch, blev tyvärr ingen uppdatering mer än så men imorgon kommer de massor av nytt ;) B.l.a den super söta fölungen jag fotade här om dagen.

Under veckan kommer ni få se massor av nya bilder för jag har inte mindre än fyra fotojobb under veckan (oj oj, hur ska jag hinna med allt?) Skulle ha varit 5 men jag var tvungen att boka om den. Imorgon är min lediga dag och den ska tillbringas på altan (om de blir bra väder) med datorn och redigera klart bilderna från bröllopet i lördags :)

För att göra en lång text kort, de blir mycker med bilder under veckan och mycket bättre uppdateringar :) Låter det bra? :)
Lisa

Ja!!

:D

2010-06-10 | 13:12:54
Blogg/hemsida: http://lisasfanclub.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: