Tåg, tåg och åter tåg

Caroline Dahlén . 2010-07-19 14:13:50 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon 300 - Nikkor 80-200mm f.2,8


Vid 10 imorse började min resa hem mot kära Värmland igen, just nu stannade tåget i Hallsberg men jag åker såklart med hela vägen till Karlstad där jag ska byta tåg (för tredje gången idag) och sen är jag äntligen hemma igen :)

Har varit super trevligt att hälsa på Fröken Jansson ett tag även om de inte va så himla länge. De blev inte så super mycket bilder under helgen men de blev ett par som jag garanterat kommer att publicera så småning om. Vad gillar ni bilden ovan? Visst är den nästan lite dramatiskt?
Frida

Vilken grymt fin bild! =)

2010-07-19 | 15:10:15
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: