Nästa, Dalarna

Caroline Dahlén . 2010-01-02 11:52:19 . Resor

Har precis kört förbi Malung och kör nu mot Mora. Jag, mamma och lillasyster Elsa är alltså påväg till Mora för att hälsa på mormor och morfar en snabbis, åker hem redan imorgon. Och vi kanske kommer ha en till ny liten familjemedlem med oss hem, mamma har varit i kontakt med uppfödare av birmakatter och har nu bestämt sig för att åka upp och kolla på en ny kisse. Kameran är med och om de blir nått tillfälle att fota de små kattungarna så kommer bilder såklart upp här :) har jag kanske några läsare från Dalarna?
Gina

Såklart du har läsare från Dalarna!

Jag :-D

2010-01-02 | 16:01:47
Blogg/hemsida: http://giiinaa.blogg.se/
Ida

Mig har du ju, 4 mil ifrån mora ;)

Var där igår btw, haha :D Eller är nästan där varje dag, iaf när det är skola :)

2010-01-02 | 21:45:03
Jossan

Jagbo i Daarna =)

2010-01-02 | 22:06:39
Blogg/hemsida: http://aaniimaals.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: