Hemma från Norgelandet.

Caroline Dahlén . 2010-01-10 19:24:37 . Allmänt/Vardag


Som rubriken lyder så är jag nu hemma från Norge och imorgon ringer klockan 05:00 för då börjar ännu en ny arbetsdag. Efter jobbet funderade jag på att försöka komma iväg och fotografera min vän Ida Klausner men egentligen borde jag hem till mamma och hämta lite saker som ska vara med i fotograferingen, men vi får se hur det blir annars får de kanske bli lite bilder på pojkvännen igen :)

Till detta inlägg får ni se en bild från fotograferingen med Jennie och Andreas för att föreviga Jennie´s mage. Sen dess har filuren inne i magen tittat ut, det blev en pojke och han heter Devin :)
Amanda

Vilken fin bild! =)

2010-01-10 | 19:42:37
Blogg/hemsida: http://amandakuren.blogg.se/
vexy

tack så mycket :)



fin känsla i det här fotot, stårlar kärlek.

Har hon tatuerat sig vid tinningen eller har ni satt dit strasstenar - fint var det i alla fall :)

2010-01-10 | 20:20:21
Blogg/hemsida: http://vexy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: