Påminnelse

Caroline Dahlén . 2010-12-14 22:18:07 . Tävlingar


Ni glömmer väl inte bort att anmäla er till tävlingen om ett presentkort på 300kr hos SUMOpix? :)

Sista anmälningsdag: Fredagen den 17 December kl 20.00
Josefin -Happy Days-

Sv: Vilken bra start med att få hjälp med den biten i början, så man lär sig och känner sig säker att sköta det själv sen. både min pappa och svärfar är ju egna företagare så de kanske kan hjälpa mig att komma igång. Näe, nästa år ska jag ta i tu med min dröm! Varför låta livet bara gå utan o göra det man egentligen vill? Tack för att du inspirerar och är så rar med att svara på frågor!



Önskar en underbar onsdag, kramar!

2010-12-15 | 08:59:33
Blogg/hemsida: http://landhagen.blogg.se/happydays



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: