Redan färdig!

Caroline Dahlén . 2010-08-04 16:08:31 . Foto – Djur

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8


Jag blev precis klar med bilderna från gårdagens fotografering och de känns riktigt skönt att ha det gjort och att jag bara har omslag och skivan att fixa till det jobbet, eftersom jag ska iväg på ett nytt fotojobb om ca 45min. Det är lite dopbilder som ska tas hemma i deras trädgård. Vädret är på topp så de känns bra inför fotograferingen :)

Tyvärr kunde jag juh inte visa er några bilder på barnet eftersom de är en hemlis ;) Men jag kan visa er två bilder på en av vovvarna som var med, tror detta är Lee. Visst är hon super söt? :)
Lisa

Åååååååh!

Göllegöllegöll!

2010-08-04 | 21:43:30
Blogg/hemsida: http://lisasfanclub.blogg.se/
Anonym

Det är faktiskt Nikki;) Kanon fina bilder på både Liam o hundarna! Vi hör av oss när vi lärt oss sitta still längre än 3 sekunder :) Malin, Nikki o Lee

2010-08-05 | 18:34:48



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: