Planer och förberedelser.

Caroline Dahlén . 2010-08-07 10:05:20 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon 300 - Nikkor 80-200mm f.2,8


Igår kom jag till Falkenberg lite sent så de blev ingen bloggning. De blev en sväng till puben med endel andra bröllopsgäster. Just nu sitter vi (jag, Lisa & Håkan) ute i trädgården och äter frukost medans Lisa sitter och fixar ihop sin brudbuket som blir helt fantastiskt!

Eftersom jag är både Fotograf och gäst så är de möjligt att ni inte kommer få se några bröllopsbilder förrän imorgon, de är juh faktiskt fest ikväll ;) Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge heter de väl? ;)

Bjuder på en bild på ett rådjur som vi hittade sent igår när vi åkte till naturreservatet och kikade inför imorgon.
Ida Klausner

va fin bock! :) lycka till med fotograferingen!

2010-08-07 | 10:10:01
Nathalie

Hihi tack så mycket!

2010-08-07 | 11:08:18
Blogg/hemsida: http://asilentescape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: