Dags för släkttäff

Caroline Dahlén . 2010-08-20 13:08:20 . Foto – Djur

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8


Att sysselsätta en femåring är inte lätt, så därför drog jag och lillasyster Elsa hem till Anna där de var hundkalas. Elsa tyckte att det va riktigt kul med alla hundar ;) De nya tillskottet Tyson var där, så himla söt liten krabat! Självklart fick kameran följa med och självklart blev de ett par nya hundbilder ;)

Men, nu är mamma påväg för att hämta upp mig och Elsa för att dra vidare till Norgelandet på släktträff (ja, jag har norsk släkt). De kommer ca 195 personer från alla möjliga ställen som Kanada, Usa och självklart Norge. Jag kommer vara den som är ansvarig för all fotografering på släktträffen, super kul!

Hörs på söndag!
Frida

Ha så kul!

2010-08-20 | 14:05:41
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/
Mathilda Ohlsson

Min lille prins ! :) <3 Snygga bilder :)

2010-08-20 | 15:31:01



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: