ooops...

Caroline Dahlén . 2010-04-19 13:06:03 . Allmänt/Vardag


Startade nyss datorn och tänkte att jag skulle försöka fixa klart bilderna från senaste tävlingen men istället hamnade jag på altan i den stekande solen med spotify och pratar med Fröken Jansson på msn, Attans så skulle de ju inte bli! Blev en dålig cambild som jag bjuder på då systemkameran ligger uppe och jag njuter för mycket här för att hämta den ;)

Imorgon åker jag till Karlstad för att hälsa på kära lilla Lisa som har blivit vuxen och ska gifta sig i sommar. Så vi ska prata bröllop hela dan. Lisa, kan jag få ta lite porträtt på dig samtidigt? :D
Lina

va härligt de lät :)

2010-04-19 | 13:20:20
Lisa

Jaaaa! Om du kan göra mig snygg, smal och solbränd ;p

2010-04-19 | 13:47:00
Blogg/hemsida: http://www.lisasfanclub.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: