frågor och provbilder.

Caroline Dahlén . 2009-09-30 14:17:09 . Allmänt/Vardag



Går kvällen blev inte riktigt som de var tänkt, de blev bullbakning iaf som vi hade tänkt men sen när syster var ute och tränade hästen åkte hon av så pappa fick ta en tur till sjukhuset med henne. Lite tråkigt men de gick hyfsat bra, hon väntar på svar från läkaren då de inte fanns någon "kunnig" på sjukhuset igår kväll. (klockan va runt 8 när dom kom dit)

Efter att ha suttit med massa provbilder från shettisutställningen 08 så fick jag ett kul mail av de som jag är rådgivare åt till deras projekt. De var massa fotorelaterade frågor som jag skulle svara på och endel var verkligen riktiga tankeställare. Svårt att skriva ner de som man gör autmatiskt när man fotar. Fundera på om jag kanske skulle ha en frågestund, som många andra bloggare har. Nån som skulle vilja de?
Ewa

Jag skulle verkligen uppskatta en liten frågestund! Har en fråga jag skulle vilja ha svar på.

2009-09-30 | 16:05:15
Blogg/hemsida: http://saiop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: