Hemma från Norgelandet.

Caroline Dahlén . 2009-10-05 08:42:08 . Allmänt/Vardag


(lillayster i sina träskor)

igår kväll kom jag hem från norgelandet, men va alldeles för trött för att blogga. jag klarade mig utan snö och tog mej hem vilket jag tackar vädret enormt för! för vem har lust att sitta fast i norge?! Idag kommer de inte bli så mycket uppdatering vad jag vet hititls, ska rå städa rummet för de behövs verkligen och sen blir de hem till mamma för att passa de lilla monstret till lillasyster. Ska försöka ta lite fina höst bilder på henne samtidigt om de nu går att muta henne till de ;)
Ida Klausner

mään, ja vill att du ska komma till mig idag.. ;)

2009-10-05 | 10:43:41
Blogg/hemsida: http://idaklausner.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: