en natt med photoshop

Caroline Dahlén . 2009-11-23 23:22:10 . Foto – I väntans tider


(favorit från i lördags)

Blev precis färdig med bilderna från i lördags när jag fotograferade Jennie´s mage, riktigt skönt att bli klar med de på bara en kväll, är en hel del bilder som ska redigeras. Men kvällen är inte färdig framför datorn för de, nej då. Nu ska de fixas med den gratis fotoboken jag fick från fuji och även fixa 4-5 olika reklamblad som ska skrivas ut i morgon.

Hittade den här bilden nyss när jag satt och kollade igenom alla bilder som blev tagna, blev direkt en favorit som jag själv tycker de finns mycket känslor i. Någon som håller med?
Emma

Sv: visst är hon sööt ^^,

2009-11-24 | 15:41:37
Blogg/hemsida: http://emmaabusiig.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: