Vinnaren av Softfocus filtret är...

Caroline Dahlén . 2009-12-04 11:27:16 . Tävlingar




Nu är tävlingen om ett softfocus filtret från tvspelsweb.se avslutad och vinnaren som fick flest röster blev ingen mindre än Värmlands egna Joline Danielsson! Jag tycker hennes bild verkligen speglar sommaren, en vacker och harmonisk bild mellan häst och människa.

Placeringarna:
– bidrag nr1 (70 röster)
2 – bidrag nr2 (24 röster)
3 – bidrag nr5 (13 röster)
4 – bidrag nr3 (11 röster)
5 – bidrag nr5 (2 röster)

Tack till alla som deltagit och även ni som röstat, och håll utkik för de kommer att komma fler tävlingar i framtiden :)
E M M A - F O T O

Tack =) Hm, jag är inte så superduktig på designer utan har lärt mig utifrån den stilmallen jag har. haha

2009-12-04 | 18:44:57
Blogg/hemsida: http://inhatewetrust.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: