Årets andra bröllop

Caroline Dahlén . 2015-02-19 18:47:00 . Foto – Bröllop

 
I helgen hade jag även årets andra bröllop. Denna gången lämnade jag Värmland och fotograferade ett alldeles underbart brudpar i Stockholm (skeppsholmen). Trots att de skulle bli molningt och mörkt så kunde inte vädret blivit bättre! Solen tittade fram, det blev soldis och massa annat vackert :). När jag under mitt första mötet med Emilia och Jens fick höra att de skulle ha tomtebloss när de gick ut ur kyrkan blev jag överlycklig! Så himla mysigt och fint på bild! :)
Maria

Virkelig kjempefine bilder!

2015-02-21 | 23:22:39
Amanda

Wow! Dina bröllopsbilder tar alltid andan ur mig!

2015-02-22 | 20:50:58
Blogg/hemsida: http://mansingen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: