Dagarna rullar i högt tempo!

Caroline Dahlén . 2014-08-13 12:00:30 . Allmänt/Vardag

 
Dagarna går verkligen i ett riktigt högt tempo, det märks att det är högsäsong! Fotograferingar nästan varje dag, bröllopsfotograferingar varje helg runt om i hela Värmland och när jag inte fotograferar så redigeras det som bara den! Ni kanske förstår att bloggen inte riktigt prioriteras just då, men jag ska bättra mig! Jag uppdaterar flitigare på Instagram, Carolinedahlen heter jag där :).
 
Idag sitter jag och redigerar bilder från en familjefotografering jag hade i Arvika förra veckan. Jag fotograferade dem redan i Maj när fina Madde var gravid. Nu har bebisen tittat fram för ett tag sen så det var dags för lite familjebilder :). En riktig liten prinsessa har de fått, bedårande söt och jätte snäll under hela fotograferingen :).
 
Bilderna ovan är från det senaste bröllopet från i helgen, också i vackra Arvika. Det är ställe som jag tycker lite extra mycket om så jag blir alltid så himla glad när jag får tillfällen att fotografera där :).
Emma Grann Fotografi

Fina bilder!!

2014-08-13 | 14:41:13
Blogg/hemsida: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Sofie Selling

Väldigt vackra!

2014-08-20 | 19:57:10
Blogg/hemsida: http://sofieselling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: